Banniere
Vue normale Vue MARC Vue ISBD

Teaching Reading to English Language Learners : a Reflective Guide / Thomas S.C. Farrell.

Par : Farrell, Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles).
Éditeur : Thousand Oaks : Corwin Press, 2009Description :107 p. : ill. ; 26 cm.ISBN : 9781412957359 (pbk).Sujet(s) : Reading -- Handbooks, manuals, etc | English language -- Study and teaching -- Foreign speakers -- Handbooks, manuals, etcRessources en ligne : Publisher's Website.
Dépouillement complet :
CONTENTS: Chapter 1: Teaching Reading to ELLs Chapter 2: Reflecting on the Reading Process Chapter 3: Teaching Reading Fluency and Comprehension to ELLs Chapter 4: Teaching Reading Strategies to ELLs Appendix to Chapter 4 Chapter 5: Teaching Text Structure to ELLs Chapter 6: Teaching Vocabulary to ELLs Chapter 7: Planning Effective Reading Lessons for ELLs Appendix to Chapter 7 Chapter 8: Promoting Extensive Reading for ELLs Chapter 9: Authentic Reading Assessment for ELLs
Mots-clés de cette bibliothèque : Pas de mots-clés pour ce titre. Connectez-vous pour créer des mots-clés.
    Classement moyen: 0.0 (0 votes)
Type de document Site actuel Collection Cote Numéro de copie Statut Date d'échéance Code à barres
 Livres Livres CR Julien-Couture RC (Teaching)
General Stacks
Non-fiction MET FAR (Parcourir l'étagère) 1 Disponible A022998

Includes bibliographical references (p. 101-103) and index.

CONTENTS:
Chapter 1: Teaching Reading to ELLs
Chapter 2: Reflecting on the Reading Process
Chapter 3: Teaching Reading Fluency and Comprehension to ELLs
Chapter 4: Teaching Reading Strategies to ELLs
Appendix to Chapter 4
Chapter 5: Teaching Text Structure to ELLs
Chapter 6: Teaching Vocabulary to ELLs
Chapter 7: Planning Effective Reading Lessons for ELLs
Appendix to Chapter 7
Chapter 8: Promoting Extensive Reading for ELLs
Chapter 9: Authentic Reading Assessment for ELLs

Il n'y a pas de commentaire pour ce document.

Se connecter pour rédiger un commentaire.

Cliquez sur une image pour l'afficher dans la visionneuse d'image

Propulsé par Koha